zondag 1 januari 2017

nieuwjaar !!

Ten eerste voor iedereen een mooi ,gezellig en vooral gelukkig nieuwjaar !
Wat is er veel gebeurd de afgelopen tijd ; vooral de start van mijn winkeltje heeft een hoop hoofdbrekens gekost. Hoe ga ik deze piepkleine ruimte goed gebruiken en wanneer ga ik open.
Natuurlijk wil ik graag zoveel mogelijk leuke spulletjes kwijt en veel quilts ophangen,maar....keuzes maken is hierin best moeilijk. Niet alles kan....
Toch even een voorproefje :








Ik probeer zoveel mogelijk verschillende soorten quilts te maken ,maar merk dat de applicatie quilts de voorkeur hebben. Ook ben ik bezig met kartonnage en zal in de zomer hiermee aan de slag gaan als workshop !  Op de volgende blog zal ik proberen wat meer foto's  te plaatsen . Voor nu :
Veel plezier in 2017  en vooral : blijf quilten.




2 opmerkingen: