maandag 12 juni 2017

weerribben textiel festival

Afgelopen weekend was het zover....het Weerribben textiel festival. 3 dagen vol textiel kunsten,waar ik aan mocht deelnemen met mijn kleine quiltwinkeltje. Er kwamen zowaar heel veel enthousiaste dames op af en kreeg veel complimentjes voor mijn winkeltje. Inderdaad klein ,maar best veel voorraad en ook vooral veel gezelligheid. Ik werd bijna verlegen van al die aardige reacties.
Heel erg bedankt lieve dames allemaal.
Ook mijn man was helemaal in zijn element. Hij kletste de oren van je hoofd....wat genoot hij er ook van !!!!
Voor ons een bewijs dat we de goede keus hebben gemaakt en de sprong in het diepe hebben gewaagd. Geen webwinkel,maar gewoon ouderwets...voelen aan stofjes en kleuren bij elkaar zoeken  in een winkeltje, in een prachtige omgeving .
Ook kregen we veel complimentjes over de tuin die net zo prachtig in bloei staat met de klimrozen om deze tijd.....Wij hebben het erg leuk gevonden en hopen vele van de dames (en ook veel heren ,trouwens ) nog eens te ontmoeten. Ook mailen mag,of een reactie op facebook is welkom.


4 opmerkingen:

  1. Och Moniek we waren op weg naar jou maar we kwamen in scheerwol een terrasje tegen en we hadden grote dorst toen na een lekker wijntje en voor mijn man een biertje was het ineens vijf uur .SORRY ..
    Maar ik kom echt een keertje.
    Was erg leuk zondag in oldenmarkt
    En heb een leuk borduur patroontje ge
    Kocht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha jaaa zo gaat dat met terrasjes...fijn dat je zo genoten hebt,en stuur de foto van je borduurtje maar gauw op ,groetjes ,monique

      Verwijderen
  2. Wat fijn voor jullie dat het zo geslaagd was! En dat jullie een goed gevoel hebben bij de keuze van een winkeltje. Succes verder. Wie weet kom ik ook een keer aan.

    BeantwoordenVerwijderen